Thursday, May 30, 2013

Special Configs for tricksworldzz Users Airtel BBM Superfast Tcp June Working



Good Morning Guys,


As you @ll know that in some states BBM isn't connecting on any udp port. So,Providing you all Tcp config for BBM Trick.Combo Configuration Premium Servers

Its working 100% Confirmed .






No More Disconnection Now.



So, Guys Now Wait is Over Configs. are Ready 4 u all...for Fastest Browsing and Downloading.

!!Confirmed No Need to Ask State Now..Its Working Every where!!

<!—more—>
Features...

1.Use in 0 Balance (Need of BB plan)
2.No Disconnection Problem is there .
3.Based on Fastest Tcp Protocol.
4.No speed capping
5.No sim blocking
6.Works on blocked sim also
7.No Registration Required
8.APN- *** (U all are Smart Enough What to Connect With.)



Steps ...
1.Download The Attachment
2.Install Nmdvpn and put configs.
3.Windows 7 and Windows 8 Users RUN NMD VPN as the Administrator
4.Just Connect and Enjoy...


PassWord: tricksworldzz


41 comments:

  1. brother please mail me the trick
    yezthatsme@gmail.com

    ReplyDelete
  2. bro piz send me passs iwas sign up your shoutbox but your are hide but why i like your shoutbox piz send me pizzzzzzzz

    kuldeepkings05@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Awesome work bro..plz provide pass for the above file at anuvimal9@gmail.com ASAP..ur last configs worked like charm bt stopped today morning. Hope this will also satisfy the same way...Waitinf 4 ur reply n many many thanx for this..

    ReplyDelete
  4. plz send me bhai..
    Yogendra.Yogi619@gmail.com

    ReplyDelete
  5. bro plz send me password on ramusgaur@gmail.com thnx

    ReplyDelete
  6. bro plz send me password on ramusgaur@gmail.com...............thnx

    ReplyDelete
  7. Sam bhai Please send the password at ziprosia@gmail.com

    ReplyDelete
  8. please sent sir payal.cutiepie.mehta@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Guys, Configs updated now..
    Special Configs for tricksworldzz Users Airtel BBM Superfast Tcp June Working Updated Now..

    Password is same for .rar files...Check and reply asap now..Those who got Config pass..!

    ReplyDelete
  10. Pass bro send I'd faran5love@gmail.com plz

    ReplyDelete
  11. Pass bro I'd faran5love@gmail.com

    ReplyDelete
  12. whatdaheck5310@gmail.com

    BrO! pass please :)

    ReplyDelete
  13. whatdaheck5310@gmail.com

    BrO! pass please :)

    ReplyDelete
  14. bro sen me pass bro please.......
    at luvkumar595@gmail.com

    ReplyDelete
  15. pm me pass bro please.......
    at luvkumar595@gmail.com

    ReplyDelete
  16. priyanshu21101997@gmail.com plz sam bro........

    ReplyDelete
  17. priyanshu21101997@gmail.com plz sam bro........

    ReplyDelete
  18. bro pass please !!!! kayoirdeny@gmail.com

    ReplyDelete
  19. paswors plez sumonhaldar77@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. bro plz send me pass t sumesh2301@gmail.com

    ReplyDelete
  21. bro pls send me pass yogeshjayanthi@gmail.com

    ReplyDelete
  22. bro plz send me pass at yogeshjayanthi@gmail.com

    ReplyDelete
  23. bro pls send me pass yogeshjayanthi@gmail.com

    ReplyDelete
  24. bro pass please deepakcool455@gmail.com

    ReplyDelete
  25. pls... send me the pass.... @ shahmeetn@gmail.com

    ReplyDelete
  26. password which u have sent me... is not working.... :'(

    ReplyDelete
  27. Ar bhai pass khb send karogy mhort nilkl haikya

    ReplyDelete
  28. sir plz me the pass at mohd.talha125@gmail.com............sir plz send it as soon as you can

    ReplyDelete
  29. pass me staradinath888@gmail.com

    ReplyDelete